Friday, February 09, 2007

Eväiden taisto vol.1

No niin. Kaikkihan lähti siitä että jari morkkasi minun suolakeksejäni linja-auto matkalla. Siitä saimmekin karun idean: miksi emme ottaisi aina eväitä linja-autoon? Tarkemmin ajateltuna, miksi emme pitäisi kisaa kummalla on karummat eväät? Sääntöinä on: Eväiden pitää olla syötäviä. Mukana pitää olla myös juoma.
Ensimmäinen eväiden taisto käytiin viime torstaina. Minulla oli folioon käärittyjä mustekalarenkaita. Juomana oli vitamiinipore tabletti vedellä. Jari kuitenkin peittosi minut. Hänellä oli täytetty paprika ja päärynä siideriä! Täyte oli jonkinlaista jauheliha mössöä johon oli tungettu jotain papuja. Syytänkin Willeä tappiostani. Hän se mannista kokkaamaan opettaa.

5 comments:

Jööti said...

Jälleenkerran bloggeri vittuilee eikä tällä kertaa päästä minua edes kirjautumaan. Tämä johtunee siitä, etten ole edes tuossa nimilistassa. Minulla on paha krapula. Levoton olo. Yritin nukkua vielä, mutta siitä ei tullut mitään koska huomasin kokoajan vaihtelevani asentoa ja mahassani kiersi. Vaikka olihan tuo eilen ihan mukavaa :P. Rahat meni, mutta tulipahan oltua päissään.

Jööti said...

jaha, nyt se näyttää että oisinki kirjautunu. Mitähän helevettiä.

manninen said...

Jos nimi on Jööti, niin eikö ole ihan odotettavissa että mahassa kiertää.

Wille said...

Syytön minä olen. Samalla tavalla sinäkin voisit ottaa oppia minun kokkailuistani.

Caelith said...

Heh heh... hienoa nähdä minkälaiseksi tämä evässota vielä menee.