Sunday, March 04, 2007

Reissussa kroonisten poikamiesten kanssa.

Niin tosiaan. Viime perjantaina krooniset poikamiehet ja opistolaiset kohtasivat kun manninen houkutteli pojat käymään. Alunperin ideanahan oli mennä Ylivieskaan Viikatteen keikalle. Viikate päätti kuitenkin perua keikkansa kun rumpali oli sairas. Eli siis paha karma iski jälleen. Menimme sitten muuten vaan Vieskaan. Jos olisin ollut selvä ilta olisi ollut vielä hirveämpi mitä se oli. Meidän lisäksemme baarissa oli n.5 ihmistä. Lähdimme mukaan säpinä kisaan, ja kunniaksemme voin sanoa että kukaan tältä blogilta ei hävinnyt kisaa!! Sen sijaan eräs joukossa mukana ollut opistolainen rappuharja hävisi. Hoidimme osuutemme hienosti ja kunnialla.

Jööti houkuttelee minua Teräsbetonin keikalle Sumppilaan. Uskon sen olevan liikaa minulle.

17 comments:

Jööti said...

Mää luulin että nää hävisit! Sinä pääset vasta sitten Zombiin kun minä olen kokenut Sumppilan!

Jööti said...

Ja en ole edelleenkään tuossa listalla. Olen uusavuton.

Heinä said...

En hävinny! Rappuharjahan sanoi että ainakin 15...ja lörpötteli joillekkin eukoille siellä toisissa pöydissä. Ehei minä en ole lähelläkään häviötä.

AC/DC said...

Mutta kelläs oli 0 säpinää!

Jööti said...

oo sinä hilijaa!

Wille said...

Niinpä, kellä oli nolla? Heinällähän oli säpinää ihan älyttömästi. Koko ajan joku mies kainalossa. Kukahan olis hävinnyt jos olisi sisäiset säpinätkin laskettu?

manninen said...

Jos ihan kaikki säpinät läsketään niin meikä olisi voittanut. Meikä ei esim. saanut enkä antanut piiskaa baarin edustalla.

Heinä said...

Mitä? Minähän olin esimerkillinen! Mittää en tehny ja kaiken torjuin.

AC/DC said...

Niin minäkin.

manninen said...

Heinä: onko piiskaaminen sinusta esimerkillinen teko?

Wille said...

Esimerkillistä piiskausta? Mutta koivuniemen herra puuttui, siitä olen vähän pettynyt.

Jööti said...

näyttää uhkaavasti siltä, että heini pääsee tutustumaan ZOMBIIN huomenna.

Kaesmae said...

Mina ainakin olen jo Zombie, ainakin lahella sita. En liity asiaan mitenkaan, mutta pakko keskeyttaa..

manninen said...

Mitenkäs Scotlannissa?

Heinä said...

Mitä se piiskaus oli täysin esimerkillistä koska olin luvannut tehdä niin. Ja minähän torjuin kaiken enkä tehnyt mitään, olin vain. Se oli täysin esimerkillistä...

manninen said...

Eli jos meikä uhkaisi tappaa sut, niin meikän olisi mielestäsi tehtävä se ja se olisi esimerkillisesti toimittu.

Kaesmae said...

Mitas taalla. Kukaan ei ole viela hypannyt kalliolta alas, vaikka pudotus oli lahella yksi paiva XD