Wednesday, May 30, 2007

Kesä tuli Kuusamoonkin

Lehdet alkavat jo puissa olla. Vihdoinkin. Lunta ei enää ole. Olen havainnut että tämä kevät on tuonut mukanaan kaksi poroa tänne Tolpanniemeen, missä siis asun. Porot ovat jopa vierailleet meidän takapihalla ja söivät äidin kukat. Tuolla ne jölkyttelee keskellä kaupunkia, ei ollenkaan outo tapaus. Niitä on aina mitä ihmeellisimmissä paikoissa.

Työtön, työtön, työtön. Olen täytellyt lappuja. Huomenna on aika viedä ne KELAan, jos sieltä vaikka tienestit aukeaisivat. Toivotaan niin.

Työttömällä voi olla myös hauskaakin. Osallistuin kilpailuun mistä voi voittaa PS3, olen jo päässyt finaaliin! Mahtavaa, luultavasti olen yksi niistä tuhansista, sillä kysymykset eivät olleet erityisen vaikeita. Mitä vielä? Kohta menen ulkomaille, ennen sitä on tiedossa neljät ylioppilasjuhlat ja pääsykokeet Turussa.

Terveisiä terveisiä :D

3 comments:

Kaesmae said...

Tänään ratkeaa voittaja. Olenko se minä? viimeinen kysymys tulee kello 20.00 nopein vastaaja voittaa!

Jööti said...

Toivottavasti voitat/voitit.

Kaesmae said...

en voittanut, enkä päässyt kouluunkaan. Kurjuus.