Tuesday, January 30, 2007

Kuumetta ja vitutusta.

Loppuisi jo tämä sairastelu. Jopa työharjottelu hommat kiinnostaisi enemmän kuin tämä kämpillä köllöttely ja nämä lyhyet nettiseikkailut ja loputon television tuijotus. Mahassakin möyrii sen verran, että oksennustautia on odotettavissa. Milenkiintoista. Minulla on kuumetta, nuha ja maha sekaisin ja kaiken lisäksi vielä aivastuttaa ihan homona koko ajan.
Viikonlopusta onkin sitten tulossa työntäyteinen jos vaan olo tästä helpottaa. Olisi kyllä EHKÄ hieman muutakin tekemistä, mutta saapi nyt nähä.
Nyt on nii ankara vitutus, ettei lähe ees mitään juttua. Ärsytäää.

10 comments:

Wille said...

Kylläpä on vitutusta liikkeellä. Mikähän minua vaivaa kun ei oikein vitutakaan.

Wille said...

Olenko niin paska ettei edes vituta?

AC/DC said...

Kyllä taidat Wille olla todella paska jos sinua ei edes vituta. Minua ainakin vitutti iltapäivällä aika raakasti.

manninen said...

Parane pian Jööti niin pääset leikkimään steadycamilla

Jööti said...

Hyi saatana.

manninen said...

Mahtava laite. Määkin haluan sellaisen...

Wille said...

"Jos muutkin niin jumalauta määkin haluun rokkitähdeks!"

manninen said...

"Rocktähti saa kaiken mitä haluaa"

Wille said...

"Sillä rocktähti näyttää munaansa ja munaa kyllä löytyy, vapiskaa"

manninen said...

"Mun mummoni muni mun mammani ja mammani muni mut"