Friday, August 17, 2007

CV vai PVC??

Whatever. Kuin myös, eräällä tavalla vietän kaiken aikani kotona, tai no siis omassa huoneessani tietokoneen ääressä ovi lukittuna, jotta rauha olisi taattua. Olen pelannut uutta mmorpgia, sitä kuvaillaan sanoilla "Extreme fantasy violence", sopii minulle ja hyvähän se onkin. En aio mainita kyseisen pelin nimeä. Olen oikea vittupää, bwah.

Olen valmistellut englanninkielistä CV:tä eli Curriculum Vitaeta eli ansioluetteloa. Se on vielä kesken, mutta tarkoituksenani on hakeutua kansainvälisille valtamerille, toisin sanoen yritän saada töitä. Ulkomailta. Toivottavasti tärppää.

Suurinpiirtein näihin sanoihin todellakin mahtuu kaikki mitä olen tehnyt, tai saanut aikaiseksi koko kesän aikana.......................... *kröhm*

2 comments:

manninen said...

Hienoa olemme ylpeitä sinusta

Kaesmae said...

Kiitos ja kumarrus. Meillä kaikilla näyttää menevän odotetusti.