Sunday, September 09, 2007

Assari passari

Jos joskus on aika hehkuttaa niin se taitaa olla nyt. Minä olen päässyt ihan oikeisiin assari hommiin. Mitä ne oikeat assari hommat sitten ovat?

1. Pätkätöitä. Olen kuukauden verran työharjoittelussa Nordisk Panorama -festivaaleilla oulussa. Tällä hetkellä käytössäni on vuokra läppäri, koska pöytäkone on ympäri lattiaa.

2. Ilmaiset Trial -versiot. Leikkaan työkseni traileria, joka käsittää kaiken materiaalin mitä tulevan pitää festareilla. Työvälineeni on Premiere Elements -ilmaisversio. Avidi ei toimi vistassa, ainakaan se ilmainen.

3. Epämääräiset työajat ja viikonloput. Tee töitä viikonloppuna, keskiviikkona tai kylpyammeessa kunhan hoidat hommasi moitteettomasti.

Minä olen siis ihka oikea assari. Uskokoon ken tahtoo :P

4 comments:

manninen said...

Kun yksi meistä pääsee töihin, niin se on melkein kun kaikki meistä pääsisi. Onneksi olkoon vielä kerran

Jööti said...

Uskomatonta mutta totta. Itsehän kävin työhaastattelussa johonkin puupuolen hommiin ja tänään soitettiin työhaastattelusta siivoojan hommaan. Ei meiti turhaa oo kouluja käyny.

Kaesmae said...

Kiitos kiitos.

Heinä said...

Jari veit sanat suusta :D