Monday, November 05, 2007

Hei olen Jööti ja olen työtön.

Tänään aloitin työhön tai koulutukseen opatavan kurssin. Aluksi oli kauhuissani, että kurssi kestää neljä kuukautta. Mutta ei hätää. Tänään sain tiedon, että kurssi kestääkin VIISI kuukautta josta kaksi on työharjottelua. Kammottavaa. Olin kurssin nuorin. Oli minua vuoden tai muutaman vuoden vanhempia, mutta oli jonkun verran myös vanhempaa porukkaa. Tänään vain tutustuimme toisiimme, mutta tuskin maltan odottaa kun kurssi pääsee kunnolla vauhtiin. Epäilen, että aiheet eivät juuri kiinnosta, mutta senpä näkkee.

Muuten menee ihan kivasti. Paitsi kämpää ei ole vieläkään löytynyt. Olen pelannut texas holdemia ja käynyt viikonloppuisin tanhuamassa. Olen suunnitellut alan vaihtoa pokeriammattilaiseksi. Olen jo melko pelinainen. Olen myös alkanut lukemaan kirjaa. Mötley Cruen The Dirt, eli Törkytehdas on osoittautunut uskomattoman mielenkiintoiseksi! Olisinpa minäkin rokkitähti, enkä mikään kusinen media-assari. Palaankin kirjan kimppuun nyt.

Raportoin kurssilla oppimistani asioista joskus tässä. Kunhan opin jotain.

19 comments:

manninen said...

"Rocktähti saa kaiken mitä haluaa"
Mut sun pitää ehottomasti mennä käymään joskus Tampereella ja haastaa AC/DC pokeriturnajaisiin. Se oikeasti on sellainen pelimies että en oo ennen nähny ees kärnässä...

Jööti said...

Ei siitä oo vastusta.

manninen said...

Sun pitää löylyttää se. Näyttää närhen munat...

AC/DC said...

Meikäläistä ei ihan niin vaan löylyytetä....

manninen said...

Jätkä sa...häviää

Kaesmae said...

Olisihan se hienoa olla vaikka maailman nopein koodaaja. Ei olisi pulaa töistä.

Jööti said...

Tänään teimme vissiinkin tiffany-töitä kurssilla. Elikkö tinasimme jotaki lasin palasia yhteen ja niistä tuli laiva. Olemme myös leikkinyt erillaisia leikkejä joihin liittyy pallon heittely.Olen aika turhautunut, mutta olen alkanut suhtautua tilanteeseen huumorilla. Se auttaa jaksamaan.

manninen said...

Pätee melkein mihin tahansa tilanteeseen. Siis huumori auttaa homma...

Heinä said...

MITÄ ai että AC/DC ja Jööti ovat muka molemmat nyt jotain pokerihaita?! Ei tule kuuloonkaan sillä MINÄKIN olen pelannut täällä texasia kuulkaas. Meidän pitää ottaa turnaus heti kun on mahdollista nössöt. Mennään Tampereelle ja meikä tuo pelit ja vehkeet.

Wille said...

Tulkaa vaan niin otetaan munasta mittaa.

Wille said...

Nähdään kuka osaa pelata ja kuka ei.

Wille said...

Eli miten muut osaavat ja minä en.

AC/DC said...

MInua ei voita kukaan!

AC/DC said...

Sinä oletkin PELIMIES

Wille said...

Haukut jo itseäsi pelimieheksi. Pelimies.

manninen said...

Pelimiehiä olette kumpikin. AC/DC Pokerissa ja Wille nais-seikkailuissa. Senkin Rontit!

manninen said...

Ja ei se AC/DC jää vaihtopenkille siinä toisessakaan lajissa.

AC/DC said...

Vinkki: Jos kirjoitat jotain kommenttia jonkun mulkun koneella, esim. Willen, niin muista kirjautua ulos kun lähdet siitä koneelta. Sillä tämä mulkkuhan voi vaikka haukkua sinua pelimieheksi sinun omilla tunnuksillasi, vai mitä Wille?

Jööti said...

KYLLÄ MÄÄ NYT HEINÄN AINAKIN PÄIHITÄN! Ja AC/DC:stäkään tuskin on suurta vastusta. MINÄ EN OLE HOMO!