Wednesday, December 12, 2007

Kurssilla

Olen tällä hetkellä kurssilla. Meillä on atk:ta joten olemme saaneet koneet käyttöön. Olemme nyt tutustumassa toista päivää Wordin saloihin. Kyllä Wordi, se tuttu ohjelma meille, millä viimeksi taistelin ainakin opinnätetyön parissa. ELI MITÄ VITTUA MINÄ TÄÄLLÄ PASTEERAAN ku kerta osaan käyttää sitä! Tämä viikko vierähtää ilmeisesti kokonaan kyseisen ohjelman parissa. Ensi viikolla siirrymme rakkaaseen Exceliin. Voi muistan elävästi ne Götbullarin kurssit kyseisen ohjelman tiimoilta. Olen tappanut aikaa osallistumalla kaikkiin mahdollisiin kilpailuihin mitä olen netistä löytänyt. Toivottavasti tärppää.

Perjantaina vietin luultavasti tupareita. 29 neliön kömmööni oli ahtautunut laskelmieni mukaan 19 henkilöä. Aika vaisut pippalot loppupeleissä.

Lauantaina tein myös elämäni virheen ja lupauduin kuskiksi pojille, joilla oli keikka Nivalassa jenkkiautoilijoiden pikkujouluissa. Pippalot olivat jossakin kusisella hallilla jossa kaikki oli ympäri kännissä paitsi tietenkin minä. Lisäksi minulla ei ollut ketään seuranani kun pojatkin vaan rupattelivat juhlijoiden kanssa ja soittelivat. Noh, ainut lohduttaja oli että työttömän kukkaroon ropisi 90 e rahaa.

Ei minulle muuta kuulu. Taidan hajota tänne kurssille.

PS.

KAKSONEN

Kaksonen on niin vauhdikas, ettei kukaan eden kerkeä muodostamaan mielipidettään tästä rasittavasta vieteri-ihmisestä. Mikäli täpötäydessä juhlasalissa kuulet sen vittumaisen ja kovaäänisimmän nauron, siellä on kaksonen. Yleensä hän on kertomassa jotain itsestään, eikä edes huomaa , että kukaan muu ei naura. Mikäli alat seurustelemaan kaksosen kanssa, muista laittaa hänet sähköaitaukseen lähtiessäsi kotoa, sillä muuten et palatessasi löydä häntä mistään.

MOTTO: " Ai minä?"
TYÖPAIKKA: Mahedollisimman mieluisa paikka, esim. baari.
AUTO: Mikä tahansa, jos siellä on cd-soitin.

Katso omasi. Minun ainakin osui nappiin.
http://personal.inet.fi/koti/jarmo.sutinen/horosk.htm

6 comments:

Kaesmae said...

Taytyy sanoa ettei meikalaisen horoskope mennyt aivan niin kuin olisi pitanyt.

manninen said...

Ton mukaan Skorpiono on sama kuin mulukku nii kai se sitten meni nappiin. Motto: "Haista vittu"

AC/DC said...

"Usein kun leijona tulee huoneeseen, moni ajattelee - "voi vittu..!" Leijonat ovat kaikki itserakkaita, leuhkia ja kuvittelevat tietävänsä kaikesta kaiken."

Kyllähän tuo minullekkin ihan kohdalle napsahti.

Jööti said...

Totta turiset ja seikka on saletti.

Wille said...

"Luoja auttakoon häntä, joka rakastuu vaakaan!"

Niinpä. Luojan auttamiset on todistettu.

manninen said...

No eikös se ole meillä kaikilla edessä tänävuonna? Ainakin poikamiehillä...