Friday, December 07, 2007

No Perkelet, Mussoo on Ivaloss

Otsikko ei siis meinaa mitaan. Loytyy siita toki kirosana ja Suomen pohjois perukassa oleva kaupunki (onko kaupunki vai ei? en tieda).

En ole tehnyt mitaan eika mitaan ole tapahtunut. Minulle ei siis kuulu mitaan. Mutta ihan vain harrastuksen (ja tauon tayttamisen) vuoksi, istun nyt tassa raportoimassa. Taalla ei ole kylma, mutta taalla sataa ivalon perkeleesti vetta kuin esterin persiesta-siesta. Olen sairastumassa juu, vihdoinkin. Kurkku on kipee, kantapaat on nihkeissa kengissa menneet tunnottomiksi ja mulla on pakkasessa jaateloa eli jatskia eli sita kylmaa tavaraa. Lisaksi olen havinnut uuden ruokalajin jota saa sailykepurkissa joka on aika hyvaa. Se oli joku Tonwon keitto, mita perkeletta nyt olikaan, mutta hyvaa kuitenkin. Lisaksi, olen oppinut kayttamaan uunia. Ei se kovin vaikeaa ollut, olen vain ollut saamaton niljake, joka ei tee siis mitaan.

Nyt olen patissut tarpeeksi (taukokin loppui 5 minuuttia sitten) joten taytyy palata toihin. Odottelen muuten vielakin teidan soittoja.

10 comments:

Jööti said...

Hienoa kuulla, että olet kehittänyt taitojasi uunin käytön saralla. Minä olen leiponut kerran. Tänään ehkä uudestaan.

manninen said...

Irstaat kodinhengettäret...

Kaesmae said...

Voisi kai sita yrittaa leivoskella mustikkapiirakkaa. Mutta saa nahda jaako se vaan haaveeksi.

Wille said...

Hienoa kuulla, että olet sairastumassa. Jos se on jotain kuolemanvakavaa niin tartutathan minuun?

Kaesmae said...

Jos se menee siihen ni lahetan vaikka postissa kyseisen bakteerin sinulle.

Jööti said...

Kaesmaellekin olisi voinut joulukortin postittaa jos vain olisi hoksannut osotteen kysyä. ei taija enää ehtiä.

Kaesmae said...

Kysy osoite manniselta. pitaisi sen viela ehtia :D

manninen said...

Ai niin joo se kortti...

manninen said...

Ei kannata hätääntyä jos vähän myöhästyy...

Kaesmae said...

Ei se menoa haittaa. kylla se sielta tulee.