Tuesday, October 23, 2007

4 Tuoppia ja biljardia

Eilen olin pubissa eraan tanskalaisen ja ahvenanmaalaisen kanssa. Pelasimme snookkeria ja biljardia, joissa olin yllattavan huono. Join ensimmaista kertaa elamassani 4 TUOPPIA olutta. Pojat tarjosivat. Olut oli hyvaa, peittosin molemmat poijjat juomisessa. He olivat allistyneet kuinka nopea olin, hah. Niin, tosiaan. Olen nyt asunut asunnossani perjantaista asti ja eka viikonloppu menikin siivoamisessa. Jynssasin keittiota valehtelematta ainakin 5 tuntia.

Halloween lahestyy, mutta olen erittain pettynyt silla todennakoisesti tulen viettamaan sen yksin. Olen todella surkistunut. Pitanee viela katsoa, jos vaikka loytyisi jotkut bileet. Tai sitten painelen Glasgowhon villin huhun peraan. Niin minka villin huhun? Sylitanssin saa kuulemma 5 punnalla.

Kaesmae live from Scotland.

7 comments:

Jööti said...

Ääh miten tylsä elämä minulla onkaan.

Kaesmae said...

Elama on tylsaa taallakin, ainakin paivalla kun pitaa istua koulutuksessa.

manninen said...

Muka tylsää!!!!!! mee sinne sylitanssiaisiin...Mee tai oon pettny suhun.

Kaesmae said...

Joo. Se kuulostaa kylla aika houkuttelevalta. Kylla mina sinne viela menen, vannon kautta kiven ja kannon.

Jööti said...

Niin menet! Onneksi huhujen mukaan tännekkin paikalliseen saadaan strippari ensi kuussa.

manninen said...

Jes. Noh jos Karstulan blue oste...lagoonissakin on ollut joku strippaus hässäkkä niin mikä paikka enää olisikaan sitä epäeroottisempi

Heinä said...

Jopas nyt