Monday, October 15, 2007

IBM, CCD, POPO, USB, XEROX, OSA

Lista on loputon. Lyhenteita lyhenteiden peraan. Opettelen purkamaan ja kokoamaan kopiokoneita, niita massiivisia mita yrityksilla ja muilla suuremmilla laitoksilla yleensa on. Tarkennus viela tahan, olen osa Xerox tiimia. Vau. No joo, ensimmaiset nelja viikkoa kuluvat siis koulutuksessa ennekuin varsinainen puhelimeen vastaaminen alkaa. Asuntoa ei viela ole, palkka ei enaa olekkaan niin hyva kuin suomessa minulle kerrottiin. Paskaa olen saanut taallakin niskaani huvittavan paljon. Mutta suomalainen jaksaa sisulla. Tama on mahtavaa. Taalla ei ole lunta. Odotan halloweenia edelleen innokkaasti, aijon bilettaa vaikka yksin. Ostan myos valaistun kurpitsan. Ihan varmasti. Olen tutustunut ryhmamme ihmisiin. Riehakkaita heppuja. Kirjoittelen lisaa kunhan saan oman asunnon. Siihen asti, hyvat jatkot.

8 comments:

Jööti said...

Jätkä majailee siellä jossaki toimiston nurkassa siihe asti, että saat tienattua hitusen rahaa vuokarata oman kämpän :D. Voi koita pärjätä! Minä en pärjäisi!!

Kaesmae said...

Rahaa pitaisi olla jo tililla semmoset 300puntaa, mutta ei ole pankkikorttia!

Heinä said...

Huh huh. On se sisukas sissi.

manninen said...

Olemmehan me saaneet maailman parhaan paskaa niskaan koulutuksen Haapaveden opistolla. Ja rautaista vääntöä sinne ulkoisiinmaihin.

Kaesmae said...

Kylla. Olen herannyt ja havainnut mihin olen oikeasti kouluttautunut Opistolla. Professional Shit Taking -assistant.

manninen said...

Joku on vetäny linkin meikän blogille!!! Karseaa...

Kaesmae said...

Olen saanut asunnon. En vain viela asu siella.

Heinä said...

:) Hienoa