Thursday, October 11, 2007

Lunta tulvillaan

Meillä on lunta! Toisaalta huippua, mutta toisaalta ihan perseestä. Eilen lunta oli satanut vain yöllä, mutta nyt jopa päivällä. Lähdin aamulla liukastelemaan autollani ja heti kotikurvissa meinasin karauttaa ojan puolelle. Noh, ny isä sitte vaihtaa talvirenkaita autoni alle.

Työkkärikurssista ei ole kuulunut onko minut valittu. Toivottavasti, sillä tekemisen puute alkaa olla aika karmea. Ja lisä eurot tilillä ei tuntuisi yhtään pahalta.

Oma kämppä hanke ei ole myöskään edistyny. Paitsi olen kuullut juorun, että yksi yksiö olisi vapautumassa. Eriasia on onko se minulle ja kelpaako se minulle.

Ei mulla oikeen mittää asiaa. Halusin vain kertoa, että se on talvi ja silleen.

3 comments:

manninen said...

Tännekin satoi ensilumi. Oltiin tunnilla ja yhtäkkiä toinen opettajamme tuli touhottamaan että sataa lunta ja kaikki pihalle...Ei sitä paljon tullut, mutta tuli kuitenkin tähden muotoisia hiutaleita siellä täällä...

Heinä said...

Niin Kauhajoellekkin, viime viikolla.
Aikasta sanon minä.

manninen said...

No kun ei tuntunut olevan kunnollista kesää niin tuleepahan talvi aikasemmin