Friday, April 13, 2007

Häähää

Minä muokkasin rakasta blogiamme, se oli niin hilpeän värinen että alkoi jo pikkuhiljaa pilkut lentelemään. Nyt se on harmaa ja verinen. Kurjaa. Olihan tuo jo aika sitä hieman parannella.

Olen viettänyt suomessa nyt jo viisi lumista ja jäistä päivää. Olen jopa saanut puuttuvat kirjaimet takaisin, ettei tarvitse taas avoimesti puhua täällä omasta seksielämästään. Tänään kuusamolaiset ystäväiseni ovat järjestäneet minulle vastaanottokomitean eli pienimuotoiset pirskeet. Täytyy siis illan päälle tutkia yöelämää ja saada taas uusia elämyksiä kuusamolaisesta keväästä...

En tule välttämättä seuraavalla viikollakaan kouluun, koska minulla ei ole siihen syytä. Mutta vähintäänkin valmistujaispäivänä nähdään taas, sen uskallan luvata. Opinnäytetyöni on keskeneräinen, toivottavasti saan sen vielä hyvissä ajoin tehtyä. Tsemppiä vain kaikille esityksille jotka aika varmasti missaan!

3 comments:

Wille said...

"Hän kertoo meille seksielämästään ja lapsistaan ja menestyksestään töissä"

"Nyt kutsuu mua Kuusamo"

Kaesmae said...

Menestyksestä ehkä, mutta lapsista ei ikinä. Ei koskaan. Never. Seksielämää ei ole.

manninen said...

Ylin lainaus on VilkkuMaijaa