Sunday, April 22, 2007

Sunnuntai tuntemuksia.

Huoh. Olen turhautunut. Minulla ei ole kursseja eikä ylipäätään mitään tekemistä Opistolla. Ainut olisi, että se opinnäytetyön esittely olisi torstaina. Mutta ei kai sitä kannata reenata ku vasta viimesenä iltana. Ei oo mulle nii justiinsa miten se menee. Linjavastaavakin sanoi että, tee hyvä esittys. Mitähän tämä HYVÄ mahtaa tarkoittaa? Pitäisikö minun käyttää jotain erikoistehosteita esityksessäni? Vai olisiko nyt aika sen odotetun tanssiesityksen? Auttakaa!

Nyt siviili elämäni kimppuun. olen juopotellut koko viikonlopun eli uskomattomat kaksi päivää. Ensimmäinen ilta vierähti kivasti Zombissa. Itseasiassa mulla oli älyttömät säpinät. Tai no en nyt säpinöistä tiiä, mutta ainaki mua kosittiin. Pyysin kyseistä herraa palaamaan asiaan ensi kesänä. Lauantaina menin autoilemaan kylälle. Tarkoitus oli ajella pilistä koko ilta, mutta nii... Kauppaanhan se tämä tyttö marssi ja nii, ei varmaan edes tarvi sanoa mitä ostin. Zombi suunnitelmat kaatuivat kun porukka ja kuski oli valmiina lähtemään Kajaaniin. Minä änkäsin mukaan ja eiku menoksi. Baari oli täynnä trendikkätä ihmisiä. Minä, joka oli pukeytunut asian mukaisesti Zombiin lähtöa varten, tunsin oloni juntiksi. En antanut asian häiritä vaan piletin rokkipuolella lähes koko illan. Hyvä meininki oli koko illan ja siinä viiden jälkeen aamulla olin kotosalla ja soittelin vielä Heinälle, joka oli sattumalta hereillä. Nyt odottelen krapulaa. Tarvetuloa. Olen sen ansainnut.

8 comments:

Kaesmae said...

en ylläty, pallometsästäjä kukkuu = opinnäytetyö tekemättä/kesken

Niko said...
This comment has been removed by the author.
Niko said...

Pyrotekniikkaa tarttet ainaki iha saatanasti ja mutaman kymmenen tansijan joukon ja sitte jos hommaat vaikka Tino Singh:in juontaan sut sisään niin sitte on hyvä.

Päissään olet ollut eli känniääliö olet. Säpinästä sen verra, että tuoho kosintaan ois kannattanu ehkä vastata myöntävästi.

(poistin edellisen kommentin koska siitä tais puuttua jokkaisesta sanasta jossa on i niin juuri tuo kysseinen i)

Jööti said...

Kiitos vikeistä. Tino ois kyllä kova. Ehtisköhän se kiireiltään näin lyhyellä varoitusajalla?

Heinä said...

Mitä nyt viideltä läin studiolta. Marjo siinä soitteli baari illan jälkeen. Oli karua.

manninen said...

Nössö meikä oli seitsemään asti
Tai seitsemältä miinus syöminen ja kävely jäkälään

Heinä said...

Niin no jarin kikkailut on jotain muuta...mesessäkin pyörii ties mihin asti

Jööti said...

Olen tehnyt opinnäytetyön esitystilaisuutta varten uskomattoman Powerpoint esityksen.