Tuesday, December 26, 2006

Krapulakertomuksia...

Minulla on muuten taas krapula. Kiitos Caelithin. Olimme juhlimassa hänen synttäreitä Haapajärvellä. Sallukka oli mukana. Noh, kuten saatamme arvata, Caelith katosi jo ennen baariin menoa miehen matkaan. Kyllä he ilmestyivät baariinkin, mutta hävisivät sinnekkin ihmisjoukon paljouteen. Sallukka oli kyllä yllättävän hyvin tallessa, ainakin johonki asti. Siellä sitten kuskin kanssa hengailtiin ja lähdettiin ajoissa kotiin. Nyt minua vituttaa tämä rahan määrä jonka sain menemään reissulla ja ihan vitun turhaan ku ei ees synttärisankaria ehtiny näkemään!! Seuraavan kerran ku nähään nii saat selkään :D. Kaikenlisäksi jouduin törmäämään ainakin kahteen exääni, joita olin onnistuneesti pystynyt välttelemään ainakin pari vuotta.

Lisäksi kyseinen reissu osoittautui epäonnen reissuksi. Matkalla Haapajärvelle, minulla kuohui juoma haarojenväliin. Siinä sitten penkinlämmitin päälle ja kuivattelemaan. Kun päästiin baariin, kaadoin ensimmäisen kelkkani lattialle ja siitä läikkyi myös reidelle. Myöhemmin kaadoinkin viimeisen kossubatteryni suoraan polvelleni, ja siitä lattialle. Näiden kertojen välissä läikyttelin juomaani ihmispaljoudesta johtuen suoraan rinnuksille, ja siitä suoraan kaulaaukosta sisään. Tämä tapahtui lukuisia kertoja. Vielä kotiin päästyäni, läikytin vettä samaiseen paikkaan. Ilmeisesti minulla ei vaan perkele pysy se lasi suorassa tai edes kädessä.

Uudenvuoden suunnitelmat ovat ilmeisesti, että menemme Haapaveelle. Paitsi Caelithilla oli eilen jo jotain muita suunnitelmia, joita en kyllä muista...

Mulla on alkanut tulemaan taas tämmöisiä kuningas-krapuloita. Nytki saan parhaani mukaan pidätellä, ettei eiliset tarvitse oksentamaan alkaa. En juo enää ikinä. Enpä vissiin.

12 comments:

Kaesmae said...

Sympatiani on puolellasi. Olisihan se pitänyt arvata. Yksi siis vähemmän tulossa jäkälään ilmeisesti.. onko tietoa ketä muita on tulossa? Paitsi ilmeisesti minä ja Jööti...

Jööti said...

Kyllä kai se Heinä tulee. Mannistakin vois kysyä.

Caelith said...

Ja taas minua mustamaalataan :D Minä etsin teitä siellä monta kertaa, mutta ihmispaljouden takia se oli vähän hankalaa. Aina kun teidät jostain sitten löysi, niin kohta olitte taas hävinny :D Ehkä oli sitten huonoa tuuria. Hmm... en minä mitään uutta uuden vuoden suunnitelmaa ole lukkoon lyönyt. Jäkälään minä tulen, ellei *ihmettä* tapahdu.

pikvi said...

Eikös asia ole niin, että juopottelu reissu on ollut ihan turha, jos ei ees rapulaa tule.

AC/DC said...

Ja voikos krapulaa kutsua edes krapulaksi jos ruoka pysyy jo ennen kahta sisällä. Tuolla mittakaavaalla tämänhetkinen oloni on siis krapula...

Heinä said...

Vähänkö nauroin...mitä minä olen sanonut että aina jos joku tippuu sinun lähelläsi niin se tippuu 95% varmuudella sinun kaula-aukkoon :)

Niin ac/dc ja pikvi lenti eillen melkein sumppilasta ulos..kiäh kiäh

AC/DC said...

Höpö höpö, Pikvi oli lentämässä pihalle mutta minä en! Eihän niillä ollut mitään syytä ajaa minua pihalle. Maksavaa asiakasta...

Jööti said...

Pitää vissiin ostaa jotain poolopaitoja ettei paidan sisältö kastu...

Jööti said...
This comment has been removed by a blog administrator.
manninen said...

Eli jos joku meistä tippuu kerhosta niin se putoaa 95% todennäköisyydellä Jöötin kaula-aukkoon. AC/DC:llä tuo prosenttiluku on varmaan suurempi. Jossain satasen pinnassa

AC/DC said...

Joopa joo, kylläpäs yritetään taas mustamaalata puheenjoh...siis Ex-puheenjohtajaa!

Heinä said...

Voisin lisätä tähän että se lisääntyy 97% kun ollaan jöötin kämpillä. Jos vaikka heittää jotain esim. roskaa roskiin niin kuin mangeetti konsanaan se lentää jöötin kaula-aukkoon.