Wednesday, December 27, 2006

Krapulassa hammaslääkärissä

Kyllä. Minä tein sen taas. Paha karma iski jälleen tähän kovanonnen lapseen. Olin eillen siis sumppilassa juomassa. Paikkaa voi jopa verrata paskarattaaseen. Paikalla oli puoli Saarijärveä, (mm.kirjaston hoitaja,ala-asteen opettaja,kroniisia poikamiehiä jotka melkein lentivät ulos...) Sekä toki sipposet ynnä muut bilehileet hämmentämässä soppaa.

Tänä aamuna klo 10:30 minulla oli hammaslääkäri aika, jonka peruminen olisi maksanut.

Luonnollisesti ainut reikä mitä minulla on ikinä ollut piti porata juuri tänään. Olo oli kuin olisin eksynyt huonoon kauhuelokuvaan. Radiossa kerrottiin Saddam Husseinista, kaksi naista ronkkii suutani, toinen pyyhkien kuolaa välillä ja vaihdellen poria, toinen poraten hammasta. Laittoivat mokomat vielä puudutuksen ja olen puolipäivää tässä purrut huultani puhessani.

Pistänkin gallupin pystyyn: Pahimmat mihin krapulassa voi joutua? Muistakaa lisätä jos olette kokeneet itse asian.

7 comments:

Heinä said...

Hammaslääkäri.

pikvi said...

Minäkin olen kokenut tuon krapulassa olon hammaslääkärissä ja tottakai ne myös silloin porasivat. Aika paha oli esittää päättötyö krapulassa.

Taas yritetään meitä poikamiehiä mustamaalata. Ei me mihinkään ulos oltu lentämässä. Muuten vaan vähän juteltiin portsarille.

AC/DC said...

Siis minähän en ollut lentämässä mihinkään. Piti vaan puhua Pikvin puolesta ettei se lentänyt pihalle.

Jööti said...

Olen meninnannut joutua krapulassa kuumailmapallo lennolla. Olin työharjottelussa. ois kyllä ollu aika kauheeta.

manninen said...

Pikvi millon mennään baariin?

Kaesmae said...

Eipä ole sellaista tilannetta. MUAHAHAHAHAAA!

Jööti said...

Kyllä Jorma Uotisen monikamerataltioinnissa oli aika hikiset paikat itse kullakin.